Zavoranca, asa a ajuns Pepe?

Oana Zavoranu a pozat pentru revista Tabu cu un schelet (alias Pepe). Ea a realizat acest pictorial socant pentru a demonstra ca e altfel decat pitipoancele fatarnice de la TV. Eu ma intreb in ce categorie se claseaza ea? Manifestul acesta ar fi unul potrivit daca ar fi pozat sa zicem Nadia Comaneci, nu ea!!! Declaratia ei ar suna cam asa: “Cu cât eşti mai ciumafaie, mai troglodită, mai fără dinţi în gură, mai şaşie, mai sâsâită, cu cât scuipi mai tare când vorbeşti, cu părul năclăit şi cu creierii năclăiţi, e audienţă. Şi eu i-am întrebat pe diverşi realizatori de televiziune: de ce chemaţi, mânca-v-aş gura, toate panaramele astea, toate rapandulele astea răsuflate? Ştii ce mi-au spus? Se face audienţă.” Daca ai sta sa gandesti putin ai putea sa gasesti singurica acest raspuns. Si tu ai fost asa! Sau inca esti?
Felicitari, draga mea, ai demonstrat cat de falsa esti!!!!

Leave a comment