Sony Ericsson G705

Noul G705:
• Ecran de 2.4 inch
• Browser HTML-pentru navigare mai facila pe Internet
• Rotatia automatica, la optiunea de landscape, printr-o simpla inclinare a ecranului
• Shortcut Google™
• aGPS integrat, plus optiuni precum Google Maps™ si Wayfinder™
• Conectivitate Wi-Fi™ si DLNA
• Camera foto de 3.2 MP, precum si tehnologie Bluetooth™
• Compatibil YouTube™

2 Responses to Sony Ericsson G705

  1. Anonymous says:

    am cumparaT UN TELEFON SORI ERICSON PENTRU CARE AM PLATIT ANUL TRECUT PESTE 600 lei ca de inata clasa IAR ACUM DUPA UN AN CONSTAT CA E UN REBUT MA LASA FARA BATERIOE CAND VORBESC CU FRATII SI E UNUL PERFORMANT ZIS K810 CARE STIE SA pozeze sa filmeze dar constat ca nu mai stie sa faca nimic din ce spun producatorii eu fiind abonat la firma orionge de aici l-am cumparat acum spuneti dv oastra ce trebuie sa cred eu cu multumiori mihail popa din campeni jud alba

  2. mihail popa says:

    am cumparaT UN TELEFON SORI ERICSON PENTRU CARE AM PLATIT ANUL TRECUT PESTE 600 lei ca de inata clasa IAR ACUM DUPA UN AN CONSTAT CA E UN REBUT MA LASA FARA BATERIOE CAND VORBESC CU FRATII SI E UNUL PERFORMANT ZIS K810 CARE STIE SA pozeze sa filmeze dar constat ca nu mai stie sa faca nimic din ce spun producatorii eu fiind abonat la firma orionge de aici l-am cumparat acum spuneti dv oastra ce trebuie sa cred eu cu multumiori mihail popa din campeni jud alba

Leave a comment