Am revenit pe metereze :)

Stiu am lipsit ceva, dar am fost foarte ocupata cu un nou proiect. Un proiect de care sunt mandra si abia astept sa-l vad lansat pe piata.
Este de vorba de site-ul http://www.hoteldeals.ro… Un site care va avea disponibil pachete complete turistice! Stiu ce o sa-mi ziceti de la masini la turism e cale lunga!! Este ce-i drept, dar am fost dispusa sa invat si inca invat de la oameni care ma-ncojoara.
Asadar urati-mi bafta si voi reveni cu un post despre acest nou proiect dupa lansare!

Leave a Reply

