Tema zilei de azi este pensia si alocatia

Stiu ca este criza, stim cu toti, cu toti simtim pe propria piele…Dar in halul acesta am ajuns sa luam alocatia unui copil si de la gura unui batran? De ce nu va luati din leafa dumneavoastra de parlamentar? Care stati in fund si nu faceti nimic!
Nu va ganditi ca omul acela a muncit 30 de ani ca sa ia o pensie, care apropo este de rahat (vreo 300 de roni), si vine un nimic de ministru care sa spuna ca e mult. Stiu ca trebuie sa ne peticim bugetul dar sa luam de la cei care au mai nimic, nu e sub demnitatea voastra?
Alocatiile copiilor sunt stabilite in functie de venitul parintilor, alta porcarie de la guvernul nostru drag si scump. Hai sa ne intelegem si eu am fost copil cand luam alocatia pentru mine era o mare bucurie. Aveam si eu banutul meu in buzunar si trageam de ei pana la urmatoarea alocatie. Ce-i drept, era mica, foarte mica, dar era un banut castigat prin munca mea. Revin la ideea anterioara, de ce nu luati din salariile de parlamentari care dorm in Senat? Care pur si simplu sunt acolo degeaba? Chiar nu aveti nici o jena?
Vreti bani la buget? Impozitati manelisti! Care au BMW-uri, Audi-uri, Mercedes-uri si nu mai zic de imensele palate. De ce nu-i impozitati pe acestia? Va este frica de etnia rroma? Impozitati-o pe mama Omida si restul vrajitoarelor! Acestia nu se pot impozita sau ce?
Aveti solutii, dar va lipseste mintea sa le ganditi!

Leave a Reply

