Povestea lui Bogdan Curelea

Ca orice tanar de varsta mea, pana acum cateva luni nu ma gandisem niciodata la moarte. Cel putin, nu la a mea. Ma numesc Bogdan Curelea, am doar 28 de ani si simt ca mai am atat de multe de facut pe acest pamant. Iubesc viata, iubesc oamenii, imi iubesc familia si prietenii. Ma simt pierdut printre diagnostice fatale si mi-e teama de ziua fatidica, acea zi in care voi fi pe masa de operatie, neavand certitudinea ca o sa ma mai trezesc vreodata. Ca voi mai putea privi rasaritul si apusul, ca voi mai fi imbratisat de parinti, ca voi mai putea simti sarutarea mamei sau voi mai privi ochii femeii pe care o iubesc. Si toate astea din cauza unui diagnostic: cavernom fronto parietal, care multora dintre voi nu va spune nimic, dar pentru mine reprezinta sabia deasupra capului. Si, precum spune o vorba din popor, Dumnezeu nu ne inchide o usa, fara a ne deschide o fereastra. Fereastra mea este faptul ca pot face aceasta operatie, dar costurile ridicate imi ridica alte piedici.
Mai multe pe BLOGUL SAU

Hai sa incercam sa ajutam semenii nostri atat cat putem…nimeni nu cere mai mult, dar din dar se face rai! Si noi avem puterea de a darui! Azi esti bine, sanatos, maine esti rau, bolnav…Cum se poate acest lucru nu-mi explic, dar tot ceea ce stiu este ca totul se poate schimba intr-o clipa. Ca si acest biet suflet! Toate visurile tind sa se narui acum! Avem putere de a ajuta! Hai sa ajutam!

Leave a Reply

