Incepe scoaalaaa!!!

Vai, de mine, ce ma bucur!!! Stiti de ce? Am stat o jumatate de ora in intersectie ca sa pot ajunge la munca, sa nu mai zic de aglomeratia pe care am suportat-o! Tipic romanesc, se stia ca azi incepe scoala si ei nu au suplimentat autobuzele, nu au pus un om de la circulatie in intersectie (de fapt incurca mai mult, bine ca nu l-au pus), nu cred ca au facut nimic pentru aceasta zi.
In fine, cat am stat in autobuz in intersectie am ascultat o discutie (stiu ca nu e frumos) foarte interesanta intre 3 colegi de liceu (clasa a X-a). Citez:
“- Fatoo, ce ai facut vacanta asta, fatoo!
– Pai, fatoo, am fost cu ai mei in Bulgaria, la nisipuri, stii!?! Tu, fatoo, ce ai facut?
– Am fost in Grecia, Bulgaria i s-a parut plictisitor lu’ mama, fatoo!
Un al treilea coleg intra in discutie (baiat):
– Ba, fetelor, eu n-am chef de scoala.
– Ia auzi, fatoo, asta n-are chef de scoala. BA, da, fraier esti.”
Cam atat am prins din discutia, foarte interesant, pot spune. Pot sa-mi imaginez ce discutie vor avea loc in curtea scoli.
Cam atat ne intoarcem la munca.

Leave a Reply

