Despre industria muzicala romaneasca II

Si cum am promis am revenit cu partea a II a. Revenim in forta cu cel mai penibil lucru pe care l-am vazut vreodata.
AVERTIZARE: Pericol de vatamare de persoane si prejudicii materiale (nu loviti computer-ul, nu v-a facut nimic)
Dinu Maxxer & Deea Senior
Va mai aduceti aminte de Dinu Maxxer? Dinu Maxer a revenit cu un hit (nu fac misto), un featuring cu nimeni alta decat femeia lui, Deea si DJ Claw (nu ma intrebati cine e asta). Toata melodia se invarte in jurul Deei, imbracata ca dracu (sa ma scuzati) ciorapi din latex, pantofi si bluza roz si niste diamante aplicate pe fata…Penibil!!!!! Tu esti, Dinule??? Cel care a fost cu Nicoleta Luciu? Credeam ca ai invatat ceva de te-ai retras din industria muzicala. Eu zic sa te duci de unde ai venit!!! Undeva unde noi nu te vedem, undeva departe rau si sa-ti iei rahatul asta de melodie!!! Acest lucru trebuie vazut si de ochii vostri. Of, cat penibil, cat penibil???

Cristina Rus – Viata mea
Femeia asta a trecut prin toate si toti…A trecut prin SING SING BB (Inima mea bate), prin Blondy (Numele tau) si acum e “ea insuti”, canta pe cont propriu :))). Totusi, ca sa nu fiu rau, fata de celalalte fufe “blonde” muzicale, ea are un pic de voce si cred ca ar putea sa fie mai mult decat arata. Si-o fii aplicat ea multe “facelifturi” (era sasie, fara sani, cu nasul carn) dar are ceva al ei.

Keo Falling High
Keo in afara de faptul ca o gadili pe Andreea Balan, nu vad nimic interesant la tine. Esti aproape la fel de bun ca si cuplul de mai sus. Acest paragraf il citez de pe site-ul KEO: “Piesa Falling High, este produsa de Keo si Alex Greggs, producatorul american, ce s-a remarcat prin colaborari cu N`SYNC, Pink si Chris Brown. Regizorul clipului este Marian Crisan, cu care Keo a lucrat si la productii anterioare.“. So what? Daca era cantata de un tanar cu potential, de un tanar cu voce mai zicea…Esti un rahat cu ochi…Si in concluzia a tot ce am citit pe site-ul mai sus mentionat tu nu esti artist…“tot ce face Keo are legatura cu muzica. Probabil ca, daca nu ar fi fost artist, ar fi vorbit despre muzica, toata ziua”. La naiba, in puii mei eu zic sa te duci la Balanca poate iti da niste lectii de dans (Baby get up and dance).

Oana Zavoranu
Este o actrita si cantareata, care isi doreste o cariera in politica, motiv pentru care s-a inscris in Partidul Romania Mare si a spus ca va candida la alegerile parlamentare din noiembrie 2008, dar apoi s-a razgandit. Talent, mare, atat de mare incat nu-si mai incape in pantofi…Ma tot gandesc la Pepe, cum o suporta pe aceasta femeie in casa? Cred ca i-as astupa gura in fiecare zi cu ce as apuca…Sincer nici nu stiu cum se numeste melodia la care i-a facut videoclip si sincer, nu vrea sa va alung de pe blog…In incheiere Oana face o “miscare in cautarea eternului necunoscut”!!! Mai cauta-l mult si bine, pe la c(K)anal (D)…
In aceasta categorie ar mai intra Nikita si Naomi, dar eu spun ca am zis tot ce era mai bun de zis.

Leave a Reply

